• عبادات >> طہارت

    سوال نمبر: 155463

    عنوان: gusul waajib

    سوال: assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. mufti sahab 1)mai raat ko sota hoon toh subah ko jaagne par dekhta hoon ke mere innerwear (drawer) ka kuch hissa ya phir kuch usse jyaada hissa tar hota hai ,geela hota hai toh kya mere oopar gusul karna farz hoga. 2)oopar jo maine bayaan kiya ye tari kya hai ? 3)halaanke mai toh koyi bhi shahwaani khwaab nahi dekhta phir bhi aisa hota hai , toh kya is haal me gusul karna farz hai ? 3)kabhi aisa hota hai ki neend ki haalat me aazoo e khaas me harkat se nikalta hai , ye kya kya hai? ye sab ki tafseel batlayen . Jazakallahukhairah.

    جواب نمبر: 155463

    بسم الله الرحمن الرحيم

    Fatwa:112-90/M=2/1439

    (۱تا ۴) نیند سے بیدار ہونے کے بعد کپڑے یا جسم پر تری محسوس ہو اور یقین ہوجائے کہ یہ منی کی تری ہے تو چاہے نیند میں شہوانی خواب دیکھنا یاد ہو یا نہ ہو بہرصورت غسل واجب ہے اور اگر تری کے متعلق یقین ہوجائے کہ یہ مذی یا ودی ہے اور احتلام یاد نہ ہو تو ایسی صورت میں غسل واجب نہیں لیکن اگر خواب یاد ہو اور تری کے بارے میں شک ہو کہ منی ہے یا ودی ہے یا مذی ہے تو اس صورت میں بھی غسل واجب ہے اورخواب یاد نہ ہو اورمنی وغیرہ کا شک ہوتب بھی احتیاطا اس صورت میں غسل واجب ہے۔ وإن رأی بللاً إلا أنہ لم یتذکر الاحتلام إن تیقین أنہ مني یجب الغسل ․․․ وإن شک أنہ منی أو مذی قال أبو یوسف - رحمہ اللہ تعالی -: لا یجب الغسل حتی یتیقن بالاحتلام، وقالا: یجب. ہکذا ذکرہ شیخ الإسلام (ہندیہ) مجمع الأنہر میں ہے: وفرض لرؤیة مستیقظ لم یتذکر الاحتلام بللاً ولو مذیا عند الطرفین خلافا لہ أی لأبی یوسف لہ أن الأصل براء ة الذمة فلا یجب إلا بیقین وہو القیاس، ولہما أن النائم غافل، والمنی قد یرق بالہواء فیصیر مثل المذی فیجب علیہ احتیاطا․ (مجمع الأنہر: ۱/ ۲۳)

    کبیری میں ہے: أما إذا لم یتذکر الاحتلام وتیقن أنہ مني أو شک ہل ہو مني أو مذي فکذلک یجب علیہ الغسل في ہاتین الحالتین أیضًا إجماعًا للاحتیاط (کبیري)


    واللہ تعالیٰ اعلم


    دارالافتاء،
    دارالعلوم دیوبند