• عبادات >> صلاة (نماز)

    سوال نمبر: 609920

    عنوان:

    کیا مسجد میں بغیر اذان کے جماعت کرلی تو درست ہوجائے گی؟

    سوال:

    سوال : کیامسجد میں بغیر اذان کے جماعت ہو جائے گی ؟

    ۲ تکبیر تحریمہ کہی جا رہی تھی مقتدیوں نے کہا اذان نہیں ہو ئی تو کیا امام صاحب نماز پڑھائے یہ پھرپہلے اذان پڑھوائے ، تفصیل سے جواب طلب ہے ۔

    جواب نمبر: 609920

    بسم الله الرحمن الرحيم

    Fatwa: 953-738/L=7/1443

     (۱، ۲) اذان شعائرِ اسلام سے ہے اور سنت مؤكدہ قریب بواجب ہے ؛ لہذا اس كا مسجد میں ترك كرنا اور بغیر اذان كے مسجد میں نماز ادا كرنا سنت مؤكدہ كا ترك كرنا ہے ؛ اس لیے صورتِ مسئولہ میں اگر اس مسجد میں اذان نہ ہوئی ہواور نہ قریب میں كسی مسجد كی اذان كی آواز وہاں تك پہونچی ہو تو امام صاحب كو چاہیےكہ پہلے اذان كہلوائیں پھر نماز پڑھائیں، اگر بغیر اذان كے نماز پڑھادی تو بھی نماز ادا ہوجائے گی؛ لیكن اس صورت میں سنتِ مؤكدہ كا ترك لازم آئے گا ۔

    (قوله: سن للفرائض) أي سن الأذان للصلوات الخمس والجمعة سنة مؤكدة قوية قريبة من الواجب حتى أطلق بعضهم عليه الوجوب.[البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري 1/ 269] والحاصل أن الأذان والإقامة كل منهما سنة في حق أهل المسجد يكره ترك واحد منهما أذانا أو إقامة.[البحر الرائق شرح كنز الدقائق ومنحة الخالق وتكملة الطوري 1/ 280] وهو سنة) للرجال في مكان عال (مؤكدة) هي كالواجب في لحوق الإثم (للفرائض) الخمس (في وقتها.[الدر المختار وحاشية ابن عابدين (رد المحتار) 1/ 384]ويكره أداء المكتوبة بالجماعة في المسجد بغير أذان وإقامة. كذا في فتاوى قاضي خان ولا يكره تركهما لمن يصلي في المصر إذا وجد في المحلة ولا فرق بين الواحد والجماعة. هكذا في التبيين والأفضل أن يصلي بالأذان والإقامة كذا في التمرتاشي وإذا لم يؤذن في تلك المحلة يكره له تركهما.[الفتاوى الهندية 1/ 54]


    واللہ تعالیٰ اعلم


    دارالافتاء،
    دارالعلوم دیوبند