عبادات >> صلاة (نماز)
سوال نمبر: 58405
جواب نمبر: 5840501-Sep-2020 : تاریخ اشاعت
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa ID: 730-740/L=6/1436-U اگر بریلوی امام کے عقائد شرکیہ نہ ہوں تو اس کی اقتداء میں نماز کراہت تحریمی کے ساتھ درست ہوجاتی ہے، اگر کسی جگہ کوئی ایسی مسجد نہ ہو جس کا امام صحیح العقیدہ ہو تو ایسی مجبوری میں اس بریلوی امام جس کے عقائدشرکیہ نہ ہوں کی اقتداء میں نماز ادا کی جاسکتی ہے۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
ان دنوں میں شارجہ میں نوکری کے سلسلہ میں رہتا ہوں۔ یہاں پر امام مالک / امام احمد کی فقہ ہے اور میں حنفی ہوں۔ اب سوال یہ ہے کہ ہماری فقہ کے مطابق ظہر کی نماز کا وقت چار بجے شام تک ہے اور عصر کی نماز کا وقت چار بجے کے بعد شروع ہوتا ہے۔ لیکن یہاں (وہابی) فقہ کے مطابق عصر کی نماز کا وقت ساڑھے تین بجے شروع ہوتا ہے۔میں یہ جاننا چاہتاہوں کہ میں کس وقت عصر کی نما ز پڑھوں؟اگر چار بجے کے بعد پڑھوں تو مجھے اکیلے نماز پڑھنی ہوگی نہ کہ جماعت کے ساتھ۔ اور اگر میں جماعت کے ساتھ مسجد میں پڑھوں تو مجھے تین بج کر پچاس منٹ پر پڑھنی ہوگی جب اذان کے بعد جماعت شروع ہوتی ہے۔یہاں پر عصر کی اذان ساڑھے تین بجے دی جاتی ہے۔ مجھے بتائیں کہ میں کیا کروں اگر میں عصر کی نماز جماعت کے ساتھ پڑھوں تو کیا میری نماز قابل قبول ہوگی یا مجھے چار بجے کے عصر کے وقت کا انتظار کرنا ہوگا اور اکیلے نمازپڑھنی چاہیے؟ لیکن میں ہمیشہ نماز جماعت کے ساتھ ادا کرنا چاہتاہوں۔ کیوں کہ ہمارے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے کا حکم دیا ہے۔ کیوں کہ میں جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے میں مطمئن ہوتا ہوں۔اور جب میں اکیلے نمازپڑھتا ہوں تو میرے ذہن میں بہت سارے خیالات آتے ہیں اور میں صحیح طریقہ میں نماز میں دھیا ن نہیں دے سکتا ہوں۔
جو شخص بیٹھ كر ركوع اور سجدہ كرنے پر قدرت نہ ركھتا ہووہ نماز كس طرح ادا كرے؟
1822 مناظرلمبا راستہ اختیار كرنے كی وجہ سے سفر كی رخصت ملے گی یا نہیں؟
2436 مناظراگر
کسی شخص نے نماز میں فاتحہ کی جگہ درود شریف پڑھا اور پھر فاتحہ پڑھا تو کیا اس پر
سجدہ سہو واجب ہے یا نہیں؟ برائے کرم جلد جواب عنایت فرماویں۔
معذور شرعی کے نماز پڑھنے کے دوران نماز کا وقت ختم ہوجائے تو نماز ہوگی یا نہیں؟
1164 مناظرکیا امامت کے لیے کسی خاندان کو کوئی فضیلت حاصل ہے، مثلاًاگر کسی گاؤں میں بہت سارے خاندان بستے ہوں جیسے سید، عباسی، چودھری، مستری، نائی یا وہ لوگ جن کی ہمارے علاقہ میں اقلیت ہے اور یہ لوگ کمزور ہوتے ہیں، اوران لوگوں کو سید کے علاوہ عباسی لوگ رشتہ نہیں دیتے۔ بعض لوگوں کا خیال ہے کہ جس آدمی کو ہم حقیر جانیں اور اپنی بیٹی کا رشتہ اس کو نہ دے سکیں تو ایسے شخص کے پیچھے نماز پڑھنا مکروہ ہے۔ اگر ایسا کوئی مسئلہ موجود ہے تو کیا یہ شرط مسافر نمازیوں کے لیے ہے یا مستقل امام کے لیے بھی ہے؟ اور کیا ایسے لوگ اگر حافظ قرآن یا عالم بن جائیں تو کیا وہ امامت نہیں کروائیں گے؟ از روئے شرع رہنمائی فرما دیں کہ کسی صورت امامت کی شریعت میں خاندان کا بھی عمل دخل ہوتا ہے؟
4672 مناظرنماز میں خلاف سنت قرأت کرنے سے نماز میں کیا خرابی آتی ہے؟
1754 مناظرنماز کی تدعون کی جگہ تکذبون پڑھ دینا؟
1309 مناظر