عبادات >> ذبیحہ وقربانی
سوال نمبر: 154402
جواب نمبر: 15440201-Sep-2020 : تاریخ اشاعت
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa: 1425-1310/B=1/1439
آپ کو اختیار ہے جی چاہے تو ایک ہزار والے میں شریک ہوں اور جی چاہے تو تین ہزار والے حصہ میں شریک ہوں دونوں جائز ہیں، البتہ پیسہ جس میں زیادہ خرچ ہوگا اس میں اجر وثواب زیادہ ہوگا۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
کیا قربانی کے جانور میں عقیقہ کا حصہ بھی
شامل کیا جاسکتاہے؟ مثلاً ایک جانور میں سات حصے ہوتے ہیں تو اگر لڑکے کے عقیقہ کے
دو حصے اس میں شامل کر سکتے ہیں،باقی پانچ حصے قربانی میں شامل ہو جائیں گے، کیا
ایسا ممکن ہے ؟ قرآن او رحدیث کی روشنی میں جواب دینے کی زحمت کریں آپ کی بہت
مہربانی ہوگی۔
شوہر کے سامنے اس کی بیوی ڈانس کرسکتی ہے یا نہیں؟
3282 مناظریوکے جانور فلاح و بہبود کے قانون میں یہ بات ضروری ہے کہ جو جانور بغیر بے ہوش کئے ہوئے ذبح کیاجاتا ہے اس کو ذبح کرنے کے بعد کم از کم ۲۰/سکنڈتک زمین پر نیچے رکھا جائے۔اس جانورکے زور کو کم کرنے کے لیے، اور دونوں یعنی جانور اور ذبح کرنے والے کے زخمی ہونے کے امکان کو ختم کرنے کے لیے۔ اس حالت میں ، قانون کی اقتداء کرنے کے لیے اگر قربانی سے پہلے بے ہوش کرنے کے بجائے اگر جانور کی قربانی کے فوراً بعد بیہوش کیا جائے تاکہ ذبح کرنے والا دوسرے جانور کی جانب جلدی سے متوجہ ہوجائے تو کیا حکم ہوگا؟ میں آپ کو اس عمل کا کچھ سائنسی پہلو بتا دیتا ہوں۔ خون کے بند ہونے سے پہلے الیکٹرک کا استعمال کیا جاتا ہے، یہ الیکٹرک جانور کے دل کو فوراً قبضہ میں کرلیتا ہے اور اس سے خون کی مقدار میں کمی ہوتی ہے جو کہ جانور سے بہتا ہے۔الیکٹرک جھٹکا جانور کو بے حرکت کردیتا ہے اور طبعی درد ، جھٹکا اورکپکپی واقع نہیں ہوتا ہے اور اس سے وہ خون جو جانور سے بہتا ہے کم ہوجاتا ہے۔ جانور کی موت بہت جلد ہوتی ہے ایک منٹ سے کم میں۔
3302 مناظرمیرے
اوپر قرضہ ہے جو ہر مہینے اتارنا پڑتا ہے اور ایک پلاٹ بھی ملکیت میں ہے، جس کی
قسط جارہی ہے، کیا میرے ذمہ قربانی کرنا واجب ہے۔
كیا عقیقہ كے موقع پر كسی كا ہدیہ اگر عقیقہ كے جانور كی قیمت سے زیادہ ہوجائے تو عقیقہ فاسد ہوجائے گا؟
1354 مناظرقربانی کے جانور کو ایام اضحیہ سے قبل بیچ کر اس سے کم قیمت کا جانور لینا کیسا؟
1376 مناظرحضرات
علمائے کرام کیا کہتے ہیں کہ ذی الحجہ کی پہلی تاریخ سے دس تک بال اور ناخون نہیں
کاٹنے چاہیے؟ اورذی الحجہ میں نفلی روزہ کے بارے میں کیا حکم ہے ؟ اس کی دین میں کیا
حقیقت ہے؟