معاشرت >> نکاح
سوال نمبر: 21868
اگر حالت حیض کے پانچویں دن میں صحبت ہوجائے تو اس کا کفارہ کیا ہے؟ جب کہ اس وقت خون جاری نہیں تھا اور صحبت کی بعد پھر خون جاری ہوا؟
اگر حالت حیض کے پانچویں دن میں صحبت ہوجائے تو اس کا کفارہ کیا ہے؟ جب کہ اس وقت خون جاری نہیں تھا اور صحبت کی بعد پھر خون جاری ہوا؟
جواب نمبر: 2186830-Aug-2020 : تاریخ اشاعت
بسم الله الرحمن الرحيم
فتوی(م): 717=717-5/1431
ایام حیض میں صحبت ممنوع ہے،وَلَا تَقْرَبُوْہُنَّ حَتَّی یَطْہُرْنَ (القرآن) صورت مسئولہ میں جو گناہ ہوا، اس کا کفارہ یہی ہے کہ اس سے توبہ استغفار کیجیے، اور ہوسکے تو کچھ صدقہ خیرات بھی کردیجیے۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
لڑکا
اور لڑکی ایک دوسرے کو پسند کرتے تھے لیکن لڑکی کے ماں باپ دنیاوی وجوہات (پیسہ،
مرتبہ) کی وجہ سے نہیں مانتے تھے۔ لڑکی نے ایک منھ بولے بھائی کو ولی متعین کرکے
اس لڑکے سے دو گواہوں کے سامنے نکاح کرلیا۔لڑکا لڑکی نے شادی کو مکمل بھی کردیا، لیکن
پھر لڑکا پردیس چلا گیا۔ دو سال میں صرف تین مہینے لڑکا لڑکی ساتھ رہے ہیں۔ ان
دونوں کو ملے ہوئے تقریباً ایک سال ہوگیا ہے۔ لڑکی کے والد نے شادی کو غیر شرعی او
رماننے سے انکار کردیا ہے کیوں کہ ان کے مطابق ان کی رضا نہیں تھی اور نہ ہی ابھی
ہے۔ شادی کو عام نہیں کیا گیا تھا۔ (۱)کیا یہ نکاح ابھی بھی منعقد ہے یا یہ
خارج قرار پاگئی ہے؟ (۲)اگر
لڑکی خلع مانگے تو کیا وہ اللہ کی پکڑ میں آئے گی آخرت میں؟ (۳)اگر لڑکی خلع مانگے تو کیا
بعد میں بنا حلالہ پھر سے اسی لڑکے سے شادی کرسکتی ہے، اگر والدین کی رضا ہو جائے
تو؟
میرے شوہر ایک آپریشن کرانے کے بعد میری جنسی خواہش پوری کرنے کے قابل نہیں رہ گئے ہیں۔ میں چھ بچوں کی ماں ہوں او رمجھے شدید جنسی خواہش ہوتی ہے۔ اس لیے زنا سے بچنے کے لیے میں ان سے اکثر و بیشتر کہتی ہوں کہ وہ میرے جنسی اعضاء کو اپنے ہاتھ سے رگڑ کرکے مجھے جنسی خوشی دیں ۔ کبھی تو وہ ایسا کرنے سے منع کرتے ہیں اور کبھی وہ کرتے ہیں۔ مجھے بتائیں کہ کیا یہ جائز ہے یا نہیں؟
میرے انکل ایک مذہبی شخص ہیں اور عقیدہ کے اعتبار سے سنی ہیں۔ لیکن انھوں نے اپنی لڑکی کا نکاح ایک شیعہ گھرانہ میں کررکھا ہے۔ اس لڑکے کی ماں (جس کے ساتھ نکاح کیا گیا ہے) یقینی طور پرشیعہ ہے اور محفل عزا کا انعقاد کرتی ہے محرم کے مہینہ میں۔ وہ مرد یہ بھی کہتاہے کہ وہ شیعہ کے لیے اپنے دل میں نرم گوشہ رکھتا ہے۔ دوسری چیز جو کہ قابل غور ہے یہ ہے کہ اس لڑکے کا باپ پٹواری ہے۔ اس کے پاس بہت ساری حرام دولت ہے وہ اس کا اعتراف خود کرتا ہے۔ اس نے اپنے لڑکے کو کاروبار کرنے کے لیے اپنی حرام آمدنی سے یہ پیسہ دیا۔ اب سوال یہ ہے کہ (۱)کیا یہ نکاح درست ہے؟ (۲)کیا اس کاروبارکی آمدنی حلال ہے (جو کہ حرام دولت سے قائم کیا گیا ہے جو کہ اس کے والد صاحب سے ملا تھا)؟ برائے کرم جلد از جلد جواب عنایت فرماویں۔
2344 مناظرکچھ سوالات کے جوابات چاہتا ہوں۔ (۱) اپنی بیوی کے ساتھ اگر مختلف طریقوں سے جماع کرنا چاہوں توکیا یہ جائز ہے؟ (۲) اورل سیکس حلال ہے یا حرام (اگر ہے یا نہیں تو وضاحت فرماویں)؟ (۴) میری بیوی چار ماہ کے لیے انگلینڈ چلی گئی ہے تو کیا میں زنا سے بچنے کے لیے مشت زنی کرسکتا ہوں، کیا یہ جائز ہے یا نہیں؟ (۴) بیوی سے ہمبستر ہونے کے بعد کیا میں غسل کرکے سوجاؤں یا اٹھ کر غسل کروں؟ (۵)پیچھے کے راستہ سے شہوت پوری کرنا حرام ہے اوراگر کبھی قصداایسا کریں تو اس کا گناہ کیا ہے؟ (۶)انل سیکس(پیچھے کے راستہ سے شہوت پوری کرنا) حرام ہے اگر کوئی اپنی بیوی سے ہمبستری کے وقت اپنے پرائیویٹ حصہ کو بیوی کے پیچھے کی طرف کر کے رگڑتا ہے تو کیا یہ حرام ہے؟ (۷) کیا ہم لائٹ جلا کرکے ہمبستری کرسکتے ہیں؟
9895 مناظرحقیقی ماموں زاد بھانجی سے نکاح درست ہے یا نہیں؟
2661 مناظرحضرت میری منگنی جولائی ۲۰۰۷ء میں ہوئی اور اس کے بعدمیں کام کے سلسلے میں متحدہ عرب امارات آگیا۔ یہاںآ کر مجھے معلوم ہوا کہ یہاں پر غیر شادی شدہ لوگوں کو فلیٹ نہیں مل سکتا۔تو میں نے اپنے گھر اور سسرال والوں سے کہا کہ میرا نکاح کردیں تاکہ میں فلیٹ کے لیے درخواست دے سکوں اور دوسرے مجھے ۱۵/ فیصدی شادی الاؤنس بھی آفس سے مل جائے۔ میرے سسرال والے تو نکاح پر راضی نہ ہوئے البتہ انھوں نے یہ کہا کہ ہم ایک نکاح نامہ بنواکر آپ کو دے دیتے ہیں اور یہی نکاح نامہ بعد میں بھی رہے گااسی پر لڑکی اور اس کے گواہ کے دستخظ لے کر اور آپ شادی کے گواہ کے دستخظ لے کر اسی سے کام چلا لیں اور انھوں نے ایسا ہی کیا۔ اب اس نکاح نامہ پر میری طرف سے میری اور شادی کے گواہوں کی دستخط موجود ہے اور لڑکی والوں کی طرف سے لڑکی کے وکیل اور ان کے گواہوں کے دستخط موجود ہیں۔ نہ تو کوئی اجتماع ہوانہ ہی خطبہ نکاح پڑھا گیا۔ لیکن جن قاضی صاحب نے نکاح نامہ رجسٹرکیا وہ بھی ایک عالم دین ہیں اور ایک مدرسہ میں حدیث کی تعلیم بھی دیتے ہیں ان کے مطابق یہ بھی نکاح ہوگیاہے اور یہ بھی نکاح ہی کی ایک شکل ہے۔ میرا سوال یہ ہے کہ (۱) کیا یہ نکاح واقعی ہوگیا ہے؟ (۲) کیا میری منگیتر اب میری بیوی ہے اور میں فون پر اس سے بات وغیرہ کرسکتا ہوں؟ (۳) کیا میں اسے یہ کہہ سکتا ہوں کہ وہ مجھے فون پر بوسہ لے اور میں اسے فون پر بوسہ لے سکتا ہوں؟ (۴) کیا وہ جو ۱۵/ فیصد شادی الاؤنس مجھے مل رہا ہے وہ میرے لیے حلال ہے اور جو گھر مجھے ملا ہے میں اس میں رہ سکتا ہوں وہ نکاح نامہ دکھانے کے بعد؟ آپ کے جواب کا انتظار رہے گا۔ جزاک اللہ!
2054 مناظر