عقائد و ایمانیات >> بدعات و رسوم
سوال نمبر: 146173
جواب نمبر: 146173
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa ID: 197-159/L=2/1438
اس طرح کے وظائف از قبیلِ رقیہ و علاج کے پڑھے جاتے ہیں اور رقیہ و علاج کے باب میں توسع ہے اگر کسی آیت یا اسماء حسنہ یا دعاء ماثورہ کا خاص عدد میں پڑھنا تجربہ سے ثابت ہو تو اس پر عمل کیا جاسکتا ہے رقیہ میں یہ دیکھنے کی ضرورت ہے کہ رقیہ الفاظ کفریہ شرکیہ یا غیر معلوم المعنی الفاظ پر مشتمل تو نہیں ہے، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اولاً یہ فرمایا تھا ”اعرضوا علیّ رقاکم“ مجھ پر اپنے رقیے پیش کرو پھر بعد میں علی الاطلاق اجازت دے دی بشرطیکہ وہ رقیہ شرکیہ کلمات پر مشتمل نہ ہو ”لا بأس بالرقی مالم یکن فیہ شرک“ اس کو علی الاطلاق بدعت کہنا جہالت ہے۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند