• متفرقات >> حلال و حرام

    سوال نمبر: 609622

    عنوان:

    قبرستان سے ہری گھاس كاٹنا

    سوال:

    ہمارے معاشرے کے قبرستانوں میں دیکھا جارہا ہے کہ عورتیں قبرستان میں اگی ہری گھاس کو کاٹکر جانوروں کو کھلاتی ہیں یہ کہاں تک درست ہے؟اگر گھاس نہ کاٹی جائے تو زہریلے جاندار پیدا ہونے کا خطرہ ہے۔

    جواب نمبر: 609622

    بسم الله الرحمن الرحيم

    Fatwa:603-298/B-Mulhaqa=7/1443

     قبرستان سے ہری گھاس نہیں كاٹنی چاہیے‏،یہ مكروہ ہے؛ كیوں كہ ہری گھاس كی تسبیح   نزولِ رحمت كا ذریعہ بنتی ہے نیز اس سے میت كو انس حاصل ہوتا ہے؛ہاں اگر گھاس زیادہ ہوجائے اور موذی جانور كا خطرہ بڑھ جائے تو پھر بہ قدر ضرورت ہری گھاس كاٹ ڈالنے میں كوئی حرج نہیں ہے۔

    يكره أيضا قطع النبات الرطب والحشيش من المقبرة دون اليابس كما في البحر والدرر وشرح المنية، وعلله في الإمداد بأنه ما دام رطبا يسبح الله - تعالى - فيؤنس الميت وتنزل بذكره الرحمة اه، ونحوه في الخانية، أقول: ودليله ما ورد في الحديث من وضعه - عليه الصلاة والسلام - الجريدة الخضراء بعد شقها نصفين على القبرين اللذين يعذبان» . وتعليله بالتخفيف عنهما ما لم ييبسا : أي يخفف عنهما ببركة تسبيحهما؛ إذ هو أكمل من تسبيح اليابس لما في الأخضر من نوع حياة؛ وعليه فكراهة قطع ذلك، وإن نبت بنفسه ولم يملك لأن فيه تفويت حق الميت.[الدر المختار مع رد المحتار:3/155‏، مطبوعة: مكتبة زكريا، ديوبند]


    واللہ تعالیٰ اعلم


    دارالافتاء،
    دارالعلوم دیوبند