• معاملات >> بیع و تجارت

    سوال نمبر: 23301

    عنوان: بسم الله الرحمن الرحیم کیا فرماتی هی علماء کرام و مفتیان عظام اس مسلی کی باری مین؟ که هماری علاقی مین زنغوزی کامیوه فروخت کرنی کارواج هین اور یه رواج بیس سال سی چلا ارهاهی ( یه ایک پهل هی مالتی کی مانند اور یه پهل پهاری علاقون مین هوتا هی جیسی ګلکت ، چترال او افغانستان کی پهاری علاقون مین بهی هوتا هی پهلی اسکا پهول نکلتا هی پهول نکلنی کی بعد اسکا Gheeta ظاهر هوتا هی ( عام طور پی پهول نکلنی کی جو پهل نکلتا هی اسکو یهان Gheeta بولتی هی(لټوکی برابر ) اور اس Gheetey کی اندر زنغوزی هوتاهی او اصل مقصودبهی یهین زنغوزی هوتاهی پهول نکلنی کی بعد جویه Gheeta نکلتاهی اس مین میوه (زنغوزی ) دس مهینی کی بعد بنتا هی او ستره مهینی تک یه میوه رهتا هی . اب مسله یه هی که اس ِGheeta پر میوی کا اطلاق هوتا که نهین؟ اور اس Gheeta کی خرید و فروخت درختون پر جایز هی که نهین ؟ برای مهربانی جواب دیکر ممنون فرمایی احقر مفتی فیض الله المتخصص فی الفقه و الافتاء جامعة العلوم الاسلامیة علامه محمدیوسف بنوری تاون کراچی مهتمم دارالعلوم رشیدیه افغانستان خوست

    سوال: بسم الله الرحمن الرحیم کیا فرماتی هی علماء کرام و مفتیان عظام اس مسلی کی باری مین؟ که هماری علاقی مین زنغوزی کامیوه فروخت کرنی کارواج هین اور یه رواج بیس سال سی چلا ارهاهی ( یه ایک پهل هی مالتی کی مانند اور یه پهل پهاری علاقون مین هوتا هی جیسی ګلکت ، چترال او افغانستان کی پهاری علاقون مین بهی هوتا هی پهلی اسکا پهول نکلتا هی پهول نکلنی کی بعد اسکا Gheeta ظاهر هوتا هی ( عام طور پی پهول نکلنی کی جو پهل نکلتا هی اسکو یهان Gheeta بولتی هی(لټوکی برابر ) اور اس Gheetey کی اندر زنغوزی هوتاهی او اصل مقصودبهی یهین زنغوزی هوتاهی پهول نکلنی کی بعد جویه Gheeta نکلتاهی اس مین میوه (زنغوزی ) دس مهینی کی بعد بنتا هی او ستره مهینی تک یه میوه رهتا هی . اب مسله یه هی که اس ِGheeta پر میوی کا اطلاق هوتا که نهین؟ اور اس Gheeta کی خرید و فروخت درختون پر جایز هی که نهین ؟ برای مهربانی جواب دیکر ممنون فرمایی احقر مفتی فیض الله المتخصص فی الفقه و الافتاء جامعة العلوم الاسلامیة علامه محمدیوسف بنوری تاون کراچی مهتمم دارالعلوم رشیدیه افغانستان خوست

    جواب نمبر: 23301

    بسم الله الرحمن الرحيم

    فتوی(ھ):1282=963-6/1431

    اگر غیٹا (Gheeta) ہی کی خرید وفروخت مقصود ہو اور بعد بیع کے مشتری اس کو کاٹ لے تو بیع درست ہے اور اگر مقصود زنغوزی (پھل) کی بیع ہے تو اس کے وجود سے قبل بیع وشراء درست نہیں۔


    واللہ تعالیٰ اعلم


    دارالافتاء،
    دارالعلوم دیوبند