عبادات >> طہارت
سوال نمبر: 154225
جواب نمبر: 154225
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa: 1367-1299/sd=12/1438
(۱،۲) ایسی جگہ جہاں کسی کے دیکھنے کا اندیشہ نہ ہو یا وہ غسل خانہ جس کی چھت نہ ہو ، برہنہ نہانا درست ہے ؛ لیکن بہتر یہ ہے کہ ننگا ہو کر نہ نہائے ؛ بلکہ لنگی یا کسی کپڑے وغیرہ سے ستر چھپاکر نہایا جائے ۔
عَنْ یَعْلَی، أَنَّ رَسُولَ اللَّہِ صَلَّی اللہُ عَلَیْہِ وَسَلَّمَ رَأَی (ص:40] رَجُلًا یَغْتَسِلُ بِالْبَرَازِ بِلَا إِزَارٍ، فَصَعَدَ الْمِنْبَرَ، فَحَمِدَ اللَّہَ وَأَثْنَی عَلَیْہِ، ثُمَّ قَالَ صَلَّی اللہُ عَلَیْہِ وَسَلَّمَ: إِنَّ اللَّہَ عَزَّ وَجَلَّ حَیِیٌّ سِتِّیرٌ یُحِبُّ الْحَیَاءَ وَالسَّتْرَ فَإِذَا اغْتَسَلَ أَحَدُکُمْ فَلْیَسْتَتِرْ.ابوداوٴد،کتاب الحمام، باب النہی عن التحری ، رقم : ۴۰۱۲ ) فاذا اغتسل أحدکم ، أی بحضرة الناسن ، فلیستتر علی الوجوب أو المرادعلی العموم ، فعلی ہذا اذا کان بحضرة الناس ، فعلی الوجوب ، واذا کان فی الخلوة ، فعلی الاستحباب، وہو مذہب الأئمة بأنہ اذا اغتسل بھضرة الناس وجب علیہ ستر عورتہ فان کان خالیاً جاز الغسل مکشوف العورة والتستر أفضل ، و نقل عیاض جواز الاغتسال عریاناً فی الخلوة عند جماہیر العلماء لحدیث البخاری أن موسی اغتسل عریانا و أن ایوب کان یغتسل عریانا۔ ( بذل المجہود : ۳۳۹/۱۶، ط: دار الکتب العلمیة، بیروت )
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند