عقائد و ایمانیات >> بدعات و رسوم
سوال نمبر: 58937
جواب نمبر: 5893731-Aug-2020 : تاریخ اشاعت
بسم الله الرحمن الرحيم
Fatwa ID: 675-675/M=7/1436-U ختم خواجگان حصول برکت کے لیے اکیلے بھی پڑھ سکتے ہیں اور اجتماعی طور پر بھی درست ہے، یہ امر مباح ہے اور کسی خاص طریقے کو لازم نہ سمجھا جائے۔
واللہ تعالیٰ اعلم
دارالافتاء،
دارالعلوم دیوبند
کچھ حضرات نے شعبان کی پندرہویں تاریخ (شب برأت) کو گلی میں پردے کے انتظام کے ساتھ شامیانہ، ٹینٹ لگوایا ۔ اس کے بعد مسجد میں جاکر اعلان کروایا کہ سبھی خواتین فلاں․․․․․․․․فلاں․․․․․․․․جگہ جمع ہوجائیں وہاں اجتماعی طور پر عبادت ہوگی۔ پھر سبھی خواتین اس جگہ جمع ہوتی ہیں، رات بھر وعظ ہوتا ہے نفلی عبادت ہوتی ہے۔ کیا اعلان لگا کر عورتوں کا رات کو وہاں جمع کرنا ٹھیک ہے؟ شب برأت میں اپنے گھروں کو چھوڑکر کسی دوسری جگہ عبادت کے لیے جمع ہونا ٹھیک ہے؟ کچھ کا کہنا ہے کہ گھر میں انفرادی طور پر عبادت کرنے سے نیند آجاتی ہے، عبادت نہیں ہوپاتی ہے۔ ایک جگہ اکٹھا ہوکر اجتماعی طور پر صحیح عبادت ہوتی ہے۔ قرآن و حدیث کی روشنی میں تفصیلی جواب مطلوب ہے۔
3457 مناظربہت
سے لوگ کہتے ہیں کہ اگر کوئی ماں اپنے بچے کو پلائے گئے دودھ کو معاف نہ کرے تو اس
بچے کو گناہ ہوگا۔ کیا یہ بات قرآن یا حدیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے؟
میت كے سرہانے پٹھر/ كتبہ لگانا كیسا ہے؟
4710 مناظرکیا بارہ وفات وغیرہ موقع پر نیاز کرنا شریعت کے مطابق ہے؟
1828 مناظرمیت کے لیے قل، برسی، چالیسوان، فاتحہ وغیرہ کروانے کی شرعی حیثیت کیا ہے؟
5932 مناظرہمارے یہاں پاکستان کے سندھ میں سندھی علماء کرام جو اپنے آپ کو دیوبندی علمائے کرام کہلاتے ہیں ، وہ سنت اورنفل نماز کے بعد اجتماعی دعا منگواتے ہیں، کسی کے فوت ہونے پر تیجہ، ساتواں، چالیسواں، سالانہ عرس کو بھی جائز کہتے ہیں۔ یہاں کے علماء کہتے ہیں کہ یہ سب بدعت حسنہ ہیں۔ یہاں کے سندھی علماء دیوبند ،چھوٹے گاؤں اور دیہاتوں میں جمعہ نماز پڑھنے کا بھی فتوی دیتے ہیں، ایسے چھوٹے گاؤں جس میں ۱۰۰/کی آبادی مشکل سے ہوتی ہے،جمعہ کی نماز میں ۱۵/آدمی ہوتے ہیں، تب بھی جمعہ نماز کے جواز کا فتوی دیتے ہیں۔ کہتے ہیں کہ ہمیں علامہ محمد ہاشم تھانوی نے چھوٹے گاؤں میں جمعہ پڑھنے کا فتوی دیاتھا۔ میں خود جامعہ بنوری ٹاؤں کراچی پاکستا ن کا فاضل ہوں، میں ان باتوں کو بدعت کہتا ہوں، پر میرے علاقہ کے سندھی لوگ مجھ نوجوان کی بات نہیں مان رہے ، کہتے ہیں کہ باقی علماء یہاں کے بڑی عمر کے ہیں، پرانے عالم ہیں، وہ صحیح ہیں، تونے نیا مذہب لیا ہے، آپ بتائیں کہ کیا یہ سب چیزیں جائز ہیں؟ ان کو کیسے سمجھاؤں کہ یہ بدعت حسنہ نہیں؟
3439 مناظر